23 Nisan 2014 Çarşamba

Makarna Lütfen


Biliyorum bu günlerde herkesin dilinde, her programda beslenmeyle ilgili öneriler, Nasihatler, satış, tanıtım, tavsiye derken ne halt yiyeceğimizi şaşırdık. Aynı adamlar her
gün farklı kanalda, her haber bülteninde yediğimiz bir besinin ne kadar zararlı olduğu  veya bilmem ne yersek ne kadar iyi olacağımız bangır bangır anlatılmakta.

Peki biz ne yapalım, yeme denilen besinleri almasak olmuyor, ye dediklerinin de içinde hormondan, ilaca kadar her halt var, organiğini alsak bayağ bir ensesi kalın olmamız lazım.... Ben her zaman derim organik beslenmek biliyorum zor, maddi anlamda büyük yük, ama en azından sebze ve meyveyi mevsimi dışında yemeyin, değerli bir besin olan yumurta ve tuzu bari organik alın, sütü cam şişede tüketin... Vs.. Hiç yoktan iyidir

Şimdi sizlere gıda mühendisi bir annenin çocuklar için ürettiği sebzeli makarnalarla tanıştırayım...

Makarna Lütfen çocuklarımız için düşünülmüş harika bir proje, o yediremediğimiz kereviz, ıspanak, pancar gibi sebzeler varya, işte o sebzeler gıda boyası kullanılmadan renk vermiş güzelim şekilli makarnalara, ve eminim ki çocuklarımızın tabakları bitecek,Nuri Alço misali makarnalarına gizlice katılmış sebzeleri yerlerken sinsi sinsi güleceğiz, bence hiç kaçırılmayacak bir şey,la la la gelsin rengarenk ve sağlıklı makarnalar...

Ayrıca sitede makarna dışında erişte, bitki çayı, reçel,organik sucuk, sosis, pirinç,kurabiye,kuru besinler Sos ve benzeri gıdalar var.Ayrıca Fiyatları makul.

Ben daha hiç alışveriş yapmadım, bütçemiz belki tüm aileye alınca zorlanır  ama çocuklarımız için ayda bir kaç paket makarna alabilir, onun yediklerini en azından garantiye alabiliriz, makarnanın en sağlıklı halini en azından  çocuklarımızla tanıştırabiliriz.Beslenme önerileri de cabası,e daha ne olsun.

Siteyi ziyaret ederseniz makarna ve diğer gıdaların yanı sıra hediyelik özel paketler,kefir mayası,makarna kitabı,mutfak aksesuarları ve daha bir sürü şeyle rüya gibi bir aleme dalıyorsunuz..

Burası  Makarna Lütfen resmi satış ve Tanıtım Sitesi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ÇEKİNME VER AYARI