30 Eylül 2012 Pazar

İyi huylu kozmetik AUBREY




Saçlarımızı,bedenimizi yıkarken,cildimizi nemlendirirken maruz kaldığımız SODYUM LAURETH/ LORİL
SÜLFAT,METİL/PROPİL PARABEN ,DIAZOLIDINYL ÜRE ,BENZOİK ASİT ,RENKLENDİRİCİLER ,DMDM HİDANTOİN ,COCMIDE MEA ,PROPİLEN GLİKOL ,TETRASODYUM EDTA,COCAMIDOPROPYL BETAİN ,parfüm,tuz gibi binbir çeşit maddenin kanser yapıcı,cilde zarar verici ve daha pek çok hastalığa yol açıcı etkilerini uzun uzun anlatmayacağım,bunları hemen her zaman duyuyor,okuyoruz ve kulak arkası yapıyoruz, sonra da parkta bahçede, ah efendim kanser ne kadar yaygındı, konu komşu troid rahatsızlığına yakalandıydı,cildim kırıştıydı,saçım döküldüydüm,kılım uzadıydı........

Ne halt edersek edelim bunlardan uzaklaşmak zor, daha sonraki yazımda değineceğim sabun bahsinde şampuan ve duş jeli yerine saf,katkısız sabun kullanmanın faydalarını anlata anlata bitiremeyeceğim.Ancak her ne olursa olsun şampuan,duş jelinden uzak kalamamak da mümkün, hatta bunun nemlendiricisi var,el kremi var,vücut losyonu var,göz çevresi bakımı var,bebe bakım ürünü var var oğlu var.

Ben burada oturup ele ayrı,göze ayrı bitkisel losyon, bebekler için doğal bakım yağları,saç, kırışıklık maskeleri,çayları tarifleri de verirdim ama (ileride onlar da olacak) kimi insan ille de şişesinde şampuanını,saç kremini,losyonunu,kremini istiyor arkadaş.Otla çöple uğraşmak,zaman kaybetmek istemiyor, e organik ürüne verecek parası da var.O halde önümüzde tek bir yol var organik kozmetik ürünlerine yönelmek..

Doğal kozmetik deyince aklıma hemen gelen kelime yüzde yüz doğal...Bu marketlerdeki tüm ürünlerde yazıyor ama maşallah ele alıp okuyunca kaç çeşit kimyasal madde okuyorsunuz, gerçi kimyasal maddelerin zararlı olanları da doğadan geliyordu değil mi? Nereye el atsak doğal yazıyor ama içeriği berbat.Üzerinde bulunması gereken amblemler hak getire.Unutmayalım doğaldan kastım organik olması, marketlerdeki renkli,meyveli ürünler istediği kadar doğal olarak tanıtılsın,organik sertifikası yoksa hava gazı.

Doğal kozmetik kullanımı için iyi bir alternatif önereceğim sizlere,henüz elime ulaşan numuneler için şöyle böyle diyemem, henüz yeni kullanmaya başladım ancak marka hakkında edindiğim bilgilere göre doğal kozmwetik ürün ihtiyacımız için ideal gibi geldi.

İçeriğinde petrol,paraben,suni renklendirici,katran bulunmayan Aubrey Organics ürünleri hiç bir hayvan üzerinde test edilmiyor,ayrıca insanların beynini kemiren kremi nerden alsam, şampuanı nerden bulsam hangisini nerden sipariş etsem, nasıl ödesem gibi karmaşıklığa sebep olmayacak gibi görünüyor.Çünkü Online alışveriş yapabileceğimiz bir internet sitesi bulunan Aubrey Organics'te bebe şampuanından,göz çevresi bakımına,güneş koruyucudan,her cins cilt için nemlendiriciye,bebe losyonuna,fondötene,ruja,deodoranta,erkek bakım ürünlerine kadar ne ararsak var. Yani tüm kozmetik ürünlerimiz için tek bir yer yeterli.


Unutmadan yazayım kullanacağımız ürünlere madem o kadar para veriyoruz, gerçekten güvenilir olup olmadığını anlamak için hem içeriğine hem de üzerindeki logolara bakmamız gerekiyor.Aubrey ürünlerinin sahip olduğu sertifikalar.
Amerika Tarım Bakanlığı Organik Sertifikası
Ulusal Ürünler Birliği onayı (NPA)
Vegan logosu
UKK Uluslar arası kalite kontrolü logosu
BDIH sertifikası
Bunlar da bana gönderdikleri numuneler,kullanmaya başladım, hem de nasıl içime sindi anlatamam,çünkü tamamen doğal olduğuna eminim, hepsini kullandıktan sonra hangi ürünlerin bana uygun olduğuna karar verip, siparişimi vereceğim.





6 yorum:

  1. nazo bu numuneler nasıl geliyor sana, bilgilendirirsen teşekkürler, blogun da çok güzel emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle teşekkür ederim, numune işine gelirsek bazı firmalar başvuru yapan herkese gönderiyor, bazıları facebook üzerinden kampanyalarla gönderiyor, ben sağlıklı yaşama adına bir şeyler yapma,öğrenme ve tavsiyelerde bulunmak için blog açtığımdan dolayı bazıları kendileri de ulaşmaya başladı, ama her yerde bulunmayan ürünlerin iletişim bölümünden ulaşarak denemek için numune isteyebilirsiniz sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Aubrey'i araştırırken tesadüfen bloğunuzu ve yazıyı gördüm. Emeğinize sağlık.Numuneleri muhtemelen kullandınız :) Açıkçası yağlıya dönük hatta zaman zaman yağ çanağına dönüşen cildim var,bu markanın dengeleyici nemlendiricisini kullanmayı düşünüyorum ancak yabancı sitelerde hem marka hem de ürün hakkında vasat olduğu yönünde değerlendirmeler yapılmış. Organik olmasından ziyade etkinliğinin yetersiz olduğu yönünde epeyce değerlendirme var..Sizin yorumunuzu merak ediyorum :)
    Teşekkürler,selamlar :)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili okur öncelikle fikirlerime önem verdiğiniz için teşekkür ederim.Ben kozmetik ürünlerden büyük mucizeler bekleyenlerden olmasam da ürünlerin daha evvel kullandıklarımdan daha kötü oldugunu söyleyemem.Yani daha önce kullandıklarım gibi diyebilirim, ama içeriğinin sağlıklı olmasının verdiği psikolojiden mi nedir bilemiyorum kendimi daha iyi hissediyorum o da ayrı bir mevzu.... Bir de şunu belirtmeden geçemeyeceğim her ürün her kişiye aynı oranda yaramıyor, bir başkasına vasat gelen ürün size çok daha iyi fayda sağlayabilir, mesela bazı saç boyalaır bazı insanların saçında tutmaz veya bazı kremler alerji yapar ya iyi etkileri de ben öyle düşünüyorum.Bir de yağlı ciltler için dengeleyici maskeler hazırlıyor musun evdeottan,çöpten,meyveden falan,onlardan da yap faydasını görürsün. İstersen bir dene, ürünü beğenmezsen bir daha almazsın.Ben bir de yorumlarla ilgili bir link te vereyim, daha önce görmüş te olabilirsiniz gerçi: http://www.organikozmetiksepeti.com/content/12-yorumlar

    YanıtlaSil
  6. Numune isteyin isterseniz iletişimden ona göre karar verirsiniz <3

    YanıtlaSil

ÇEKİNME VER AYARI