1 Ağustos 2012 Çarşamba

aşırı hassas ciltli bebekler için Mustela



Avrupa'nın ilk bebek temizleme losyonu üreticilerinden ,1950 yılından beri bebekler için ürünler geliştiren Mustela sürekli evime katalog,reklam broşürü yollayarak bebişler için yaptıkları hakkında bilgi sahibi olmamı sağlıyordu.

İstanbul'un merkezi yerlerine çok yakın olmadığım için aslında yaygın olarak çoğu eczanede bulunan Mustela ürünlerini istediğim anda satın almasam da, koklama,deneme,tanıma şansı bulamıyordum.

Neyseki Sevgili Mustela yetkilileri oldukça zarif ve şık bir şekilde deneme boy numune ürünlerini adresime göndermişler.Şu an oğluma şampuanı kullanmaya başladım, pişik kremlerini de yeni doğum yapmış olan bir yakınıma ayırdım, pişik konusunda daha sonra görüşlerini alacağım

Mustela ürünleri için etkili, güzel kokuyor,kaliteli vs. gibi ifadeler kullanmaktan ziyade çok daha önemli bir noktaya değineceğim.Hipersensitif denilen aşırı derecede hassas ve toleransı düşük yeni doğmuş bebek ciltleri için özel ürünler geliştirmişler, Stelaprotect denilen bu özel serideki ürünler şişelere dolum yapılırken bile havasız sistemle dolduruyor ki, hava yoluyla herhangi bir madde ürünlerin içine girmesin.Özellikle paraben,koruyucu ve parfüm içermediğini belirteyim.

Ayrıca Mustela ürünleri sadece Hipersensitif ciltler için değil aşırı kuru için de ayrı bir seri hazırlamış.Bunun dışında pişik,konak için de etkili ürünleri var.

Çok şık çantalarda gönderdiğiniz numuneleriniz için çok teşekkürler Mustela.


4 yorum:

  1. Merhabalar
    Mustela yetkililerinin gonderdikleri numune boylarindan bahsetmissiniz. Atopik dermatit olan kizim icin bende denemwk istiyorum. Alerjik yapimizdan dolayi numune boyu mantikli gozukuyor. Numunelere nasil ulastihiniz konusunda bilgi verirseniz sevinirim..

    YanıtlaSil
  2. Ben kendilerine ulaştım en kısa zamanda bilgi için döneceklerine eminim, ister buradan takip edin isterseniz twitter'dan ulaşın kısa zaman içinde gelecek cevabı size ileteceğpim sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler İlgilerinize..

    YanıtlaSil
  4. sevgili okuyucum ben Mustela ile bağlantıya geçtim,mualesef numune gönderimi yapılmıyormuş,Mustela satan eczanelerden de numune bulma şansınız yüksek ben size öyle söyliyeyim ancak şöyle bilgi verdiler:( Atopik Dermatit için geliştirilmiş özel bir Serimiz vardır. STELATOPIA serisi, www.mustela.com.tr üzerinden sırasıyla ürünler/Mustela iyileştirici bakım/Stelatopia sekmelerini takip ederse Stelatopia sayfasına ulaşır. Burada serinin bütün ürünleri ayrıntılarıyla mevcuttur. Kalem kalem içerikleri dahi yazar. Esas tedavi edici ürün Stelatopia Emollient Cream'dir. Diğer ürünler tamamlayıcı tedavi ürünleridir. Teşekkürler...)

    YanıtlaSil

ÇEKİNME VER AYARI