1 Ağustos 2012 Çarşamba

Teşekkürler Daffny

Adresimi istedikten sonra o kadar çabuk ürün gönderdiler ki , ne diyeceğimi bilemedim.Evet Daffny anne ve bebek ürünlerinden bahsediyorum. Denemem için gönderdikleri ürünler benim için neden önemliydi, çünkü Daffny ürünlerinin içerisinde sentetik madde,parafin yağları, ölmüş hayvanlardan sağlanan maddeler,petrol türevleri ve kimyasal kokular yer almıyor.



Her zaman yaptığım gibi evime gönderilen numune ürünleri hem kullanıp hem de azar azar eşe dosta götürüyorum, onların da denemesini sağlıyorum, Daffny'nin pişik kremini şimdiden herkese tavsiye ederim, ayrıca numune ürünlerin yanında gelen not defteri ve kalem de gerçekten çok makbule geçti.Şimdi ben oğlum için soğuktan koruyucu kremi kullanmak için kışı bekliyorum.

Daffny ürünleri sadece bebekler için değil elbette, bu tamamen doğal ürünler arasında bebekler dışında anneler için çatlak masaj yağı, bacak losyonu,hamilelik sonrası bakım ürünleri, çocuklar için meyve özlü şampuanlar, yaz ve kış için losyonlar, duş köpükleri, bit şampuanı,diş macunu , bizler için banyo yağları,masaj yağları,el kremleri,dudak balsamları mevcut.

Daffny Naturcosmetics ürünlerinin satış noktalarını http://www.daffny.com.tr 'den öğrenebilirsiniz.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ÇEKİNME VER AYARI